Højskoleeftermiddag: Vi synger julen ind og spiser æbleskriver

Højskoleeftermiddag: Vi synger julen ind og spiser æbleskriver

Højskoleeftermiddag: Vi synger julen ind og spiser æbleskriver

Fredag 18. december 2026, kl. 14:00
Johannes Døbers Kirke, krypten, Trekronergade 12, 2500 Valby

Det er nærmest umuligt at være juletresset, mens man synger.

Så sæt indkøbsposerne fra dig, træk vejret dybt ind og kom i sang!

Vi når helt sikkert forbi gamle, elskede kendinge og også nogle af de julesalmer, vi måske ellers ikke når at synge op til jul. Vi sørger for den rette julestemning og gode julefortællinger.

Når vi har sunget os i julestemning, spiser vi æbleskriver og drikker kaffe og kan ønske hinanden en glædelig jul.

Du vil måske også kunne lide...